Faciliteter

Klubben råder over flere faciliteter til bueskydning. Om sommeren skydes der på vores udendørs bane, og om vinteren rykkes der indenfor. Derudover kan der skydes 3D skydning

Udendørs

Abrinkvej 7, 8000 Aarhus

Vores udendørs bane er beliggende på idrætsanlæget ved Åbrinkvej i Aarhus. Her råder vi over baner med plads til ca. 50 personer samtidigt. Samtidig råder vi over en skydepavilion med plads til 24 personer, som gør det muligt at benytte udendørsbanen selv i dårligt vejr. Udendørs kan vi skyde på afstande op til 90 meter. Udendørs faciliteter benyttes fra april til september.

Plæne

Indendørs

Gjellerupvej 87b, 8230 Åbyhøj

Klubbens indendørslokaler er beliggende på Gjellerupvej 87B i Åbyhøj. Banen består af syv 18 meter baner og tre 12 meter baner, med plads til ca. 15 personer på skydelinjen samtidigt. Her er det muligt at skyde på afstande op til 18m, som er den normale indendørs afstand.

Indendørs - skytter på linje

3D bane

Skriv og hør nærmere

3D banen er beliggende i smukke omgivelser ved Mesing, syd for Aarhus, hvor vi råder over en bane på omkring 5 km, hvis der skydes på alle mål. Der er ca. 85 3D dyr i varierende størrelser. Der afholdes ikke arrangementer eller stævner på 3D banen.

For at benytte sig af banen skal man være aktivt medlem af klubben. Første gang man besøger banen skal det være i følge med én, der kender banen samt reglerne.

Banen er altid åben for medlemmer.

3D bane mesing. Naturbillede med udsigt.